Nadat mijn dochter teleurgesteld was over het ontvangen pakket heeft Noah het helemaal goed gemaakt.
Leuk verpakt, bedankt voor de goede service!
Daisy
een maand geleden
Wat een prachtig pakket heb ik ontvangen, goed verzorgd en enorm goed gevuld. Bedankt Noah!
Shannon
4 maanden geleden
Elk pakje voelt alsof je jarig bent. Het pakket is altijd ontzettend leuk verpakt. Noah is een lieve meid die ontzettend lief en behulpzaam is. Haar shop is echt ontzettend leuk en aan te raden aan iedereen. Daarnaast is alles nog eens zelf gemaakt, kwaliteit is top. Zeker het geld waard!🥰
Emily
4 maanden geleden
Wauw
Al 2x besteld en elke keer een feestje om te ontvangen ! Dankuwel voor de leuke extra's en telkens zo een prachtig pakketje toe te sturen 🥰
Liv
4 maanden geleden
Leuk pakketje ontvangen en super leuk ingepakt, ze neemt echt de tijd voor haar klanten!
Reactie plaatsen
Reacties
Nadat mijn dochter teleurgesteld was over het ontvangen pakket heeft Noah het helemaal goed gemaakt.
Leuk verpakt, bedankt voor de goede service!
Wat een prachtig pakket heb ik ontvangen, goed verzorgd en enorm goed gevuld. Bedankt Noah!
Elk pakje voelt alsof je jarig bent. Het pakket is altijd ontzettend leuk verpakt. Noah is een lieve meid die ontzettend lief en behulpzaam is. Haar shop is echt ontzettend leuk en aan te raden aan iedereen. Daarnaast is alles nog eens zelf gemaakt, kwaliteit is top. Zeker het geld waard!🥰
Wauw
Al 2x besteld en elke keer een feestje om te ontvangen ! Dankuwel voor de leuke extra's en telkens zo een prachtig pakketje toe te sturen 🥰
Leuk pakketje ontvangen en super leuk ingepakt, ze neemt echt de tijd voor haar klanten!