Rating: 4.3283582089552 sterren
67 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

Liesbeth
een maand geleden

Nadat mijn dochter teleurgesteld was over het ontvangen pakket heeft Noah het helemaal goed gemaakt.
Leuk verpakt, bedankt voor de goede service!

Daisy
een maand geleden

Wat een prachtig pakket heb ik ontvangen, goed verzorgd en enorm goed gevuld. Bedankt Noah!

Shannon
4 maanden geleden

Elk pakje voelt alsof je jarig bent. Het pakket is altijd ontzettend leuk verpakt. Noah is een lieve meid die ontzettend lief en behulpzaam is. Haar shop is echt ontzettend leuk en aan te raden aan iedereen. Daarnaast is alles nog eens zelf gemaakt, kwaliteit is top. Zeker het geld waard!🥰

Emily
4 maanden geleden

Wauw
Al 2x besteld en elke keer een feestje om te ontvangen ! Dankuwel voor de leuke extra's en telkens zo een prachtig pakketje toe te sturen 🥰

Liv
4 maanden geleden

Leuk pakketje ontvangen en super leuk ingepakt, ze neemt echt de tijd voor haar klanten!